اینکه محصولات و خدمات یک شرکت تا چقدر فوق العاده هستند بی اهمیت است؛ اگر این محصولات را تبلیغ نکنند چرا که هیچ کس در مورد این محصولات چیزی نخواهد دانست. هدف از هر ادامه...
مفهوم بحران می تواند به معنای انحراف از وضعیت تعادل عمومی رابطه سازمان با محیط یا تعریفی از خصوصیت محیطی باشد که سازمان مجبور است به صورت مستمر از آن آگاهی داشته ادامه...
بازاریابی دامنه بسیار گستردهای دارد، طبق تعریف عبارت است از: هر چیزی که به نحوی نیاز یا خواستهای را برآورده سازد و بتواند به شخص، سازمان، انگاره، مکان، خدمت و هر ادامه...
واقعیت افزوده در واقع پلی بین دنیای دیجیتالی و دنیای واقعیست! به گونه ای که شما برای درک بهتر و سرعت عمل بیشتر در انتقال پیام مورد نظر دنیای واقعی را در فضای مجازی می ادامه...
همه ی ما تا کنون مطالب بسیاری در مورد بازاریابی دیجیتال و بازاریابی محتوایی مطالعه کرده ایم اما کمتر به تاثیر ویکی پدیا در این شیوه از بازاریابی پرداخته ایم. بر اساس ادامه...
بازارها سریع تر از دانش بازاریابی ما تغییر می کنند. کلمه ای که از شنیدن نام بازار در ذهن ما تداعی می شود، مکانی است فیزیکی (Market-Place) که متقاضیان برای خرید محصولاتی که ادامه...
باید به دنبال افزایش سهم خود در سبد خرید مشتری باشید. باید به جای شکار مشتری، اقدام به پرورش و توسعه مشتریان خود کنید. بهتر است وارد صحنه تجارت الکترونیک شده و ادامه...