راه انداختن یک استارتاپ با حداقل بودجهی ممکن شخصیت کاری شما را شکل میدهد. راههای زیادی برای تامین مالی ایدهی شما وجود دارد اما هیچکدام به خوبی راهانداختن کسبوکاری نیست که برای راهاندازی، نیاز به بودجهای اندک داشته باشد تا شما را وادار به نوآوری کند. بودجهی محدود به شما این فرصت را میدهد تا ماهیچههای خلاقیت خودتان را ورزیده کنید و ماموریت خود را از روشهای خلاقانه به اطلاع تمام دنیا برسانید. به جای این که بر تبلیغات قدیمی بنری یا مقالات تبلیغی گوگل، برای انداختن نورافکن روی کسبوکارتان تکیه کنید، این هفت استراتژی بازاریابی را به خدمت بگیرید.
دیدگاهتان را بنویسید