تکرار تبلیغات در تلویزیون در مقایسه با رادیو کمتر است اما ارزش دارد که تبلیغتان را بیشتر از یکبار پخش کنید. اگر میخواهید تبلیغتان در هنگام فینال جامجهانی فوتبال پخش شود شرایط متفاوت است، اما در موارد عادی باید زمانهای کلیدی پخش تبلیغتان را مشخص کنید و زمان کافی برای پخش آن خریداری کنید تا بتوانید مشتریهایتان را جذب کنید. تبلیغ هرچه بیشتر پخش شود، برای معرفی محصول بهتر خواهد بود. به یاد داشته باشید که از تبلیغتان پشتیبانی کنید. برای مثال یک وبسایت یا صفحهی ورود، یک بروشور یا یک شماره تماس همیشه باید آماده باشد تا مشتریهای علاقهمند را بهسمت آنها هدایت کنید.
از دیرباز، دادوستد و برقراری ارتباط با افراد مختلف جز ملزومات زندگی بشر به حساب میآمده است. با گسترش شهرها و کشورها، روابط میان افراد از حیث معاملات و دادوستد گسترش یافته و جنبهی فرامرزی به خود گرفته است. حقوق تجارت به عنوان شاخص مهم برای برقراری ارتباط میان افراد از حیث امورات و معاملاتی که انجام میدهند، یکی از مهمترین سرفصلهای حقوق است. که نهتنها تجار و بازرگانان، بلکه افراد عادی نیز با آن سروکار دارند.
دیدگاهتان را بنویسید