این دسته از تبلیغات برای آگاهی و اطلاع‌رسانی به عموم منتشر می‌شوند و جنبه‌ی تجاری ندارند. در گذشته، بستر و رسانه‌ی اصلی این دسته از تبلیغات، تلویزیون و رادیو بود ولی امروز در سایر بسترهای تبلیغاتی دیجیتالی نیز دیده می‌شوند.

تبلیغات نامشهود

یکی از انواع روش‌های تبلیغات، تبلیغاتی است که به طور غیرمستقیم و زیرپوستی در فیلم‌ها و برنامه‌ها صورت می‌گیرد. مثلا اگر در فیلمی شاهد استفاده‌ی چشمگیر شخصیت‌ها از یک برند خاص اتومبیل یا نوشیدنی بودید، باید متوجه بشوید که تبلیغات نامشهود در حال وقوع است.

این روش از تبلیغات نیز اثرگذاری خوبی دارد و به تبلیغ‌کننده اجازه می‌دهد تا بر اساس اطلاعات و خواسته‌های جمعیت‌شناختی مخاطبان را هدف بگیرد.

برگرفته از سایت : چطور دات کام

کلمات کليدي :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *