تعداد محصولاتی را که برای رسیدن به سود مطلوب باید به فروش برسانید، هدف فروش می‌گویند. تیم فروش به‌دنبال تعریف هدف گذاری فروش به شکلی مناسب است. این هدف گذاری به شما و کارمندان واحد فروش اجازه می‌دهد اهداف و نتایج مشخصی را جست‌و‌جو کنید، به امتیازات و پاداش‌هایی برسید، فعالانه هدف‌ خود را پیگیری کنید و آن را به سرانجام برسانید. هدف گذاری فروش اگر به‌صورتی قابل اطمینان انجام شود، کمک‌تان می‌کند روند فروش را در هر دوره‌ی زمانی پیگیری کنید و اهداف‌تان را با نیازهای بازار و کسب‌و‌کار تطبیق بدهید. می‌توانید اهداف فروش را براساس محصول، بخش بندی بازار یا بخش‌بندی منطقه، برای هریک از اعضای تیم فروش‌تان مشخص کنید. هدف گذاری فروش، بخشی از برنامه‌ی فروش شماست و برای رسیدن به اهداف عملکردی مطرح‌شده در برنامه بازاریابی تعیین می‌شود.

 

 

کلمات کليدي :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *