بعد از انتخاب محصول و تولیدکننده‌ی مناسب، نوبت به راه‌اندازی وب‌سایت می‌رسد.

برخی از افراد تعجب می‌کنند چرا شخصی که هنوز وب‌‌سایت ندارد به دنبال یافتن تولیدکننده است. معمولا یافتن یک تولیدکننده وقتی وب‌سایت آماده است ولی هیچ محصولی برای ارائه در آن وجود ندارد، بسیار ساده‌تر از زمانی است که اصلا وب‌‌سایتی برای عرضه کردن محصول، وجود ندارد. البته، همیشه می‌توانید به جای طراحی کامل وب‌سایت، صفحه‌ای با پیام «به زودی راه‌اندازی می‌شود» برای کسب‌وکار نوپای خود ایجاد کنید.

انتخاب قالب‌های مناسب برای فروش آنلاین

نرم‌افزارهای تجارت الکترونیک، تمامیِ محصولات، طبقه‌بندی‌ها، تراکنش‌ها و امور مختلفی که برای اداره‌ی هر فروشگاه آنلاینی لازم است را مدیریت می‌کنند. قالب‌های آماده‌ی بسیاری در این زمینه وجود دارند که تقریبا همه‌ی آنها کارکرد و ویژگی‌های مشابهی هم دارند. انتخاب یک قالب فروش مناسب، برای بسیاری از کارآفرینان چالش بزرگی محسوب می‌شود، پس بهتر است به جای صرف ساعت‌ها وقت برای پیدا کردن و آزمایش هر پلتفرم، نمونه‌‏ای را انتخاب و کار را مطابق با هدفی که تعیین کرده‌اید، پیش ببرید.

نام دامنه و هاست

هر وب‌سایتی به نام دامنه‌ای نیاز دارد که توسط هاست میزبانی می‌شود. فروشگاه‌های آنلاین به لایه‌ی امنیتی (SSl) نیز نیاز دارند تا امنیت اطلاعات مالی و شخصیِ مشتریان را حفظ کنند.

 

کلمات کليدي :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *