چرا کمک حافظه  جزای عمومی  پرفروش ترین کتاب آموزشی حقوق جزا معرفی شده است ؟

کتاب حقوق جزای عمومی بعنوان اثری آموزشی و با سبکی جدید و ابتکاری در راستای یادگیری مطالب علمی و کاربردی و بر مبنای منابع موثق و مطمئن در این رشته معرفی و بعنوان منبعی مطمئن مورد توجه خانواده ی بزرگ حقوقی قرار گرفته است. این کتاب تلاش دارد تا یادگیری آسان و سریع و دقیقی را به مخاطبین پرشمار خود بیاموزد.

 ویژگی های بارز این کتاب :

  1. در ابتدای هر مبحث کلیه مواد قانونی مربوط به هر مبحث از قوانین مختلف گردآوری شده اند تا خواننده از مراجعه به قوانین متنوع و گاه پراکنده جزایی فارغ شده و پیش از ورود به هر مبحث با مطالعه مواد قانونی و آمادگی ذهنی بیشتر، به مطالعه و یادگیری بپردازد.
  2. این کتاب با استفاده از تکنولوژی آموزش مطالب و الگوهای تصویری توام با بیان نکات برجسته توضیحی و با بیان آرای وحدت رویه و نظریه های مشورتی مربوط ارائه شده است.
  3. در هر مبحث نکاتی برگرفته از پرسشهای مربوط به از آزمونهای ارشد، وکالت، قضاوت و سردفتری از سالهای اخیر درج شده اند تا توجه خواننده را به نکات حائز اهمیت مطروحه در آزمونها جلب نمایند.
  4. این مجموعه نه تنها با هدف ارائه ی منبعی کمک آموزشی جهت تسهیل یادگیری دانشجویان و تسریع سپردن نکات به حافظه فراهم شده است بلکه به دلیل برخورداری از ویژگی های برشمرده شده می تواند به مثابه اثری مناسب جهت یادگیری دانشجویان حقوقی نیز در طی دوره های تحصیلی مورد استفاده قرار گیرد.

قابل توجه داوطلبین آزمون های حقوقی :

 با افتخار تمام باید این مسئله را مورد توجه کلیه داوطلبان آزمونهای حقوقی مخصوصأ داوطلبین آزمون وکالت و قضاوت قرار دهیم که تطبیق سوالات ازمون وکالت 96 با کتاب کمک حافظه حقوق جزای عمومی که در ابتدای کتاب هم به آن اشاره شده است از 20 سوالی که در ازمون وکالت 96 هست 15 سوال از سوالات درس حقوق جزای عمومی و اختصاصی آزمون وکالت در کمک حافظه حقوق جزای عمومی و جزای اختصاصی 1 و 2 مطرحشده است

این کتاب برای چه کسانی مناسب است:

این کتاب به افرادی که بدنبال یادگیری آسان و دقیق هستند پیشنهاد می گردد به همین دلیل به عنوان یک مرجع قابل اعتماد مورد توجه دانشجویان مقاطع کارشناسی و کارشناسی ارشد و دکتری واقع شده است. دانشگاه های آزاد و سراسری و پیام نور، دانشجویان، داوطلبان آزمون های حقوقی و اساتید این کتاب را بعنوان اثری آموزشی و با سبکی جدید و ابتکاری در راستای مطالب علمی و کاربردی بر مبنای منابع موثق و مطمئن انتخاب می نمایند.

این کتاب شامل چه مباحثی است:

 این کتاب در هفت فصل در درس حقوق جزای عمومی 1و 2 و 3 گردآوری شده است.کلیه مباحث گردآوری شده مطابق با سه منبع اصلی درس حقوق جزای عمومی که به عنوان منبع امتحانی معرفی می شوند، تنظیم شده است.

مولف :دکتر شادی عظیم زاده

منبع : http://mail.doorandishan.net/

کلمات کليدي :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *