فناوری اطلاعات

توییتر یک شبکه اجتماعی مبتنی بر میکروبلاگینگ است. توییتر در سال 2006 توسط جک‌دورسی، یکی از مدیران اجرایی حال حاضر توییتر راه‌اندازی ادامه...

کاهش هزینه ها

کاهش هزینه ها

یکی دیگر از مزایای استفاده از شبکه های اجتماعی برای کسب و کارها کاهش هزینه های بازاریابی است. در شبکه های اجتماعی از بودجه های سنگین تبلیغاتی و برندینگ از طریق رسانه ادامه...

وفادار سازی مشتری

وفادار سازی مشتری

امروزه، وفاداری مشتریان،کلید موفقیت تجاری محسوب می‌شود. با افزایش وفاداری‌ مشتریان سهم بازار و میزان سوددهی بنگاه اقتصادی بالا می‌رود. ادامه...

امکانات صفحات مجازی

امکانات صفحات مجازی

یکی از امکاناتی که اکثر شبکه های مجازی در اختیار شما قرار می دهند امکان ساخت صفحه اختصاصی برای سایت و یا شرکت خود است . توجه داشته باشید که صفحه ای که در شبکه اجتماعی ادامه...