در ادامه بحثهای دیجیتال مارکتینگ امروز قصد داریم در خصوص نقش شبکههای اجتماعی بر روی این حوزه از آی تی صحبت کنیم.
سال ها پیش از این شاید کسی باور نداشت که روزی بستری تحت عنوان شبکههای اجتماعی به یکی از واجبات زندگی بشریت تبدیل شود به صورتی که برای یک مرجع برای مطالعه آموزش ، خبر، تبلیغات و فرهنگسازی مورد استفاده قرار گیرد .
چه بسا شبکههای اجتماعی بر میزان مطالعه مخاطبین نیز تاثیر گذار بوده اند . تا پیش از این افراد برای کسب اطلاعات بیشتر به کتابها مراجعه میکردند ، این روز ها افراد دیگر نیازی به مطالعه نمیبینند زیرا شبکه های اجتماعی هرچیزی را در قالب فشرده در دسترس مخاطبین قرار میدهند . در این فضا نیاز به جستجوی حرفه ای برای یافتن مطالب مورد نظر نیست ؛ زیرا محتواهای جذاب و مفید در حجم کم و عناوین گیرا و حرفه ای در اختیار شما قرارا می گرد . این موارد یکی از شاخصههای شبکههای اجتماعی محسوب میشوند و میتوان از آن ها در حوزه های متفاوت از قبیل بازاریابی اینترنتی استفاده کرد .
دیدگاهتان را بنویسید