اما این نوع بازاریابی به چه شکلی انجام میشود؟ مسلما دیجیتال مارکتینگ هم مثل سایر روشهای بازریابی از اصولی پیروی میکند که به شرح آنها خواهیم پرداخت.
گرفته از وبسایت شما تا سایر فعالیتهای آنلاینتان به منظور شناسایی برندتان شامل تبلیغات دیجیتالی، بازیابیهای ایمیلی، بروشورهای آنلاین و فعالیتهایی از این قبیل همگی زیر چتر دیجیتال مارکتینگ قرار میگیرند. بهترین بازاریابهای دیجیتالی تصویر واضحی از داراییها و تاکتیک کاریشان در زمینه کسب و کار خودشان دارند. داراییهای شما در دیجیتال مارکتینگ عموما شامل موارد زیر میباشند.
– وبسایت شما
– پستهای وبلاگتان
– کتابهای الکترونیکی
– اینفوگرافیها
– ابزارهای تعاملی (interactive tools)
– کانالهای شبکههای اجتماعی (فیسبوک، لینکداین، توییتر، اینستاگرام، تلگرام و …)
– بروشورهای آنلاین
– ویژگیهای خاص برندینگ شما (لوگو، فونت و …)
و …
در ادامه به معرفی و شرح برخی از متداولترین تاکتیکهای کاری دیجیتال مارکتینگ، خواهیم پرداخت.
دیدگاهتان را بنویسید