حتما برایتان پیش آمده که حین چک کردن ایمیل‌هایتان با ایمیل‌هایی تبلیغاتی در زمینه معرفی خدمات و کالاهای شرکتی روبرو شده باشید. این تاکتیک تبلیغات دیجیتالی اصلاحاً ایمیل مارکتینگ نامیده می‌شود.

ارسال ایمیل‌ نیز یکی از تاکتیک‌های دیجیتالی جذب مخاطب است. ایمیل مارکتینگ اغلب برای ارسال محتوا، تخفیف‌ها، رویدادها و مواردی از این قبیل انجام می‌شود. در نظر داشته باشید ایمیل مارکتینگ و اسپم مارکتینگ دو مفهوم متفاوت می‌باشند. ارسال حجم بالای ایمیل به دیگران بدون اینکه درخواستی از شما جهت دریافت ایمیل داشته باشند دیجیتال مارکتینگ نیست و باعث آزار دیگران می‌شود. در حقیقت ایمیل‌های تبلیغاتی باید برای کسانی ارسال شود که قبلا مجوز ارسال ایمیل را از آن‌ها دریافت کرده باشید. این مجوز را می‌توان با قراردادن فرم خبرنامه در وب‌سایت و یا حین ثبت نام کاربر در وب‌سایت دریافت کرد.

کلمات کليدي : ، ، ،

Avatar photo admin

طراح و توسعه دهنده سیستم های مبتنی بر وب. واحد طراحی وب سایت وب رمز.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *