اینستاگرام یکی از شبکه‌های اجتماعی با محوریت اشتراک عکس می‌باشد. این شبکه‌ی اجتماعی در حال حاضر یکی از پرکاربرترین شبکه‌های اجتماعی شبکه اینترنت است.

اینستاگرام (instagram) یک شبکه اجتماعی اشتراک‌گذاری تصاویر است. این روزها اینستاگرام محبوبیت خاصی در بین کاربران پیدا کرده است و فیس بوک دیگر آن محبوبیت قبلی را ندارد. شبکه‌های اجتماعی پر طرفدار دیگری نیز مانند توییتر،فرندفید و گوگل پلاس نیز کاربران زیادی دارند اما چیزی که باعث مقبولیت بیشتر این شبکه شده، این است که علاوه بر این که در ایران فیلتر نیست، استفاده آسان و راحت و دید بصری خوبی را در اختیار مشترکان خود قرار می دهد.
این محبوبیت اینستاگرام می تواند ابزاری مفید برای برندها باشد تا بتوانند محصولات و خدمات خود را معرفی کنند و حتی به فروش برسانند. با استفاده از اینستاگرام می توانید عکس بگیرید و در شبکه های اجتماعی همچون فیس بوک و توئیتر به اشتراک بگذارید. گفته می شود که اینستاگرام رشدی بیشتر از فیس بوک خواهد داشت و با شیب تندی روزانه بر فالوئرهای آن اضافه می شود و مورد توجه ویژه و استقبال همگان قرار گرفته است، بنابراین اینستاگرام و دیگر شبکه‌های اجتماعی می توانند نقش اساسی در شناساندن برند شما داشته باشند.

کلمات کليدي : ، ، ، ،

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *