چیزی که کارمندتان می‌شنود: «اگه یه کارمند دیگه جای تو بود، حتما اخراجش می‌کردم.»

بازخوردهایی که در نتیجه‌ی ارزیابی عملکرد کارمندانتان ارائه می‌دهید، باید سازنده و گره‌گشا باشند. وقتی عملکرد کارمندانتان را ارزیابی می‌کنید (ارزیابی رسمی یا غیررسمی)، نباید به فکر هشدار دادن و اِعمال سخت‌گیری باشید، بلکه ببینید هر کارمند در چه مهارت‌هایی ضعیف است و جای بهتر شدن دارد. سپس برنامه‌ای ترتیب دهید که کارمندانتان بتوانند مهارت‌های خود را تقویت کنند.

در مجموع، از بیان هر عبارتی که ممکن است از سوی کارمندانتان به اشتباه تعبیر شود بپرهیزید. در عوض سعی کنید انتقادات‌تان را به شکلی سازنده و تأثیرگذار مطرح کنید و به دنبال راهکارهایی باشید تا کارمندانتان بتوانند نقاط ضعف خود را بهبود ببخشند و در ارزیابی‌های بعدی امتیاز مطلوب‌تری کسب کنند.

مقاله بر گرفته از سایت : چطور دات کام

 

کلمات کليدي :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *