در محیطهای کاری مسموم، تقصیرها مثل خمپاره به اطراف پرتاب میشوند و افراد سعی میکنند که تقصیر خود را به گردن دیگری بیندازند. اما در محیطهای کاریای که مسئولیت پذیری در آنها فرهنگسازی شده است، پذیرش اشتباهات موجب اعتمادسازی میشود.
۲. از نحوۀ رسیدگی شما به شکایت آن مشتری خوشم آمد
هنگامی که از افراد بهخاطر رفتارهای خاص و پسندیده تقدیر میکنید، هنجارهای فرهنگی را تقویت و محل کار را به جایی دلنشین برای فعالیت تبدیل میکنید.
۳. برای برخورد با موقعیت فعلی، به راهنمایی شما نیاز دارم
«افرادی که از دیگران راهنمایی میگیرند، شایستگی و توانایی کافی ندارند.» این باور کاملا اشتباه است. طبق تحقیقات، کارمندانی که در انجام کارها با دیگران مشورت میکنند، شایستهترند.
دیدگاهتان را بنویسید