۳. گسترش روابط عمومی و بازاریابی

می‌توانید از طریق شبکه‌های اجتماعی، خبرنامه‌های ایمیلی و دیگر تاکتیک‌های بازاریابی آنلاین، کمپین‌تان را به اشتراک بگذارید و آن را ارتقا بدهید. هم‌زمان با تأمین مالی، می‌توانید ترافیک را به وب‌سایت خودتان یا دیگر شرکت‌های مرجع هدایت کنید.
۴. افزایش اعتبار

ارائه‌ی مفهوم کسب‌وکارتان به افراد زیاد، فرصت بسیار خوبی برای افزایش اعتبار و اصلاح پیشنهادهایتان فراهم می‌کند. زمانی که سرمایه‌گذاران بالقوه به طرح شما علاقه‌مند می‌شوند و سؤال می‌پرسند، می‌توانید به‌سرعت مواردی را که از قلم افتاده‌اند پیدا کنید و با گنجاندن آنها در طرح‌تان، تمایل سرمایه‌گذاران برای خرید محصول‌تان را افزایش بدهید.
۵. افزایش کارایی

یکی از بهترین مزایای سرمایه گذاری جمعی به‌صورت آنلاین این است که تلاش‌هایتان را برای تأمین مالی، متمرکز و مؤثر می‌کند. می‌توانید یک پروفایل جامع بسازید تا همه‌ی سرمایه‌گذاران بالقوه به آن دسترسی داشته باشند و مجبور نباشید هریک از آنها را به‌صورت مجزا دنبال کنید. درنتیجه به‌جای چاپ کردن مدارک، تألیف مکتوبات و به‌روز‌رسانی آنها به‌صورت دستی، می‌توانید همه‌ چیز را به‌صورت آنلاین و با قابلیت دسترسی بیشتری ارائه کنید تا به‌جای اینکه وقت خود را برای تأمین مالی صرف کنید، زمان بیشتری را به اجرای کسب‌وکارتان اختصاص بدهید.

کلمات کليدي :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *