نظرسنجیها نشان میدهد که برای حفظ وفاداری مشتریان نسل هزاره یا نسل ایگرگ (متولدین دههی ۶۰ تا ۸۰)، عواملی چون تخفیف، بسیار بیشتر از شهرت برند اهمیت دارد. امروزه مشتریان بالقوه، از روشهای مختلف، اطلاعاتی درمورد محصولات کسب میکنند و برای انتخاب یک محصول، صرفا به تبلیغات ارائهشده توسط تولیدکنندگان محصول اکتفا نمیکنند. بازاریابی شفاهی، اگر بهدرستی انجام شود، در مقایسه با روشهای سنتی بازاریابی، برای نسل جدید، باورپذیرتر و قابل اطمینانتر است. البته معایبی هم دارد که در ادامه به آنها اشاره میکنیم.
دیدگاهتان را بنویسید