این مدل، پیچیده‌ترین فرم بازاریابی شفاهی است و براساس مدل بازاریابی تأثیرگذار، ساخت محصولات سفارشی و ارسال پیام‌های اختصاصی برای گروه‌های مخاطبان فردی صورت می‌گیرد. مرحله‌ی اول شامل ارائه‌ی نمونه‌های اولیه از محصولات و خدمات به تأثیرگذاران است. سپس از آنها خواسته می‌شود تا درمورد محصول موردنظر در گروه‌های ارتباطی خود، پیام‌ها و توصیه‌هایی منتشر کنند. مرحله‌ی بعد، یک مرحله‌ی تجربی است. در این مرحله، تمرکز تولیدکننده بر کلمات و پیام‌هایی است که تأثیرگذار از آنها برای معرفی محصول استفاده می‌کند یا پیام‌هایی که بین تأثیرگذار و مشتری یا مشتری و مشتری ردوبدل می‌شود.

برگرفته از : سایت چطور دات کام

 

همه‌ی نوشته‌ها

 

کلمات کليدي :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *