هیچکس دیگری در جهان نمیتواند با ارائه یکسری اصول ثابت مسیر دقیق موفقیت را در کسب وکار پیشروی شما بگذارد. پس طبیعی است که این مطلب تنها میتواند بخشی از آنچه شما نیاز دارید را به شما بدهد اما در تلاش است تعداد بیشتری از آجرهای دیوار موفقیت شما را برای بالا رفتن تأمین کند.
چند سال قبل، جان واریلو، یکی از موفقترین کارآفرینان در عرصه خدمات فضایی، در کتابی تحت عنوان «ساختن برای فروختن» (Built to sell) اشاره میکند که بعد از چندین سال کشمکش که مدیر کسبوکار حتی از فروختن یک محصول عاجز میماند (به دلیل ارزش کمی که در آن است).
برای سودآوری و رشد شما باید یک کسبوکار مقیاسپذیر (Scalable) با فرایندهای قابل تکرار ایجاد کنید. وگرنه پروژههای بسیار تأثیری روی سودآوری شما نخواهد گذاشت.
دیدگاهتان را بنویسید