سرفصل مطالب کتاب بازاریابی داده محور
- قسمت اول، ملزومات
- فصل اول: مجزا کردن بازاریابی
- فصل دوم: از کجا شروع کنید؟ غلبه بر پنج مانع بازاریابی داده محور
- فصل سوم: ۱۰ معیار بازاریابی کلاسیک
- فصل چهارم: ۵ معیار غیرمالی حیاتی
- فصل پنجم: بازگشت سرمایه گذاری (ROI) را به من نشان بده
- فصل ششم: همه مشتریان مثل هم نیستند
- فصل هفتم: از کلیک تا ارزش با معیارهای بازاریابی اینترنتی
- فصل هشتم: بازاریابی چالاک (Agile Marketing)
- فصل نهم: وای! این محصول دقیقا همان چیزی است که من نیاز داشتم
- فصل دهم: قصد به دست آوردن چه چیزی را داریم؟ زیر ساخت های لازم برای بازاریابی داده محور
- فصل یازدهم: بودجه ها، فناوری و فرآیندهای اصلی بازاریابی – تفاوت کلیدی بین پیشگامان و مشتریان نسل دو و سه
این کتاب توسط دکتر احمد روستا ترجمه شده و انتشارات سیته آن را چاپ کرده است. برای تهیه کتاب میتوانید به سایت این انتشارات مراجعه نمایید.
منبع : https://learn-marketing.org/
دیدگاهتان را بنویسید