امروزه سایت‌های تخفیف گروهی رشد بسیار زیادی کرده‌اند و در چند سال اخیر به‌شدت فراگیر شده‌اند؛ به‌طوری که افراد پیش از اینکه به خرید بروند و حتی پیش از اینکه به فکر خرید کردن باشند، به‌دنبال فروشنده‌هایی می‌گردند که تخفیف می‌دهند. البته استفاده از این روش شبیه به شمشیری دولبه است. از یک طرف شما درآمد خوبی از سایت‌های ارائه‌دهنده تخفیف به‌دست می‌‌آورید و از سوی دیگر این سایت‌ها با استفاده از رتبه‌بندی طبیعی بر اساس نام شرکت شما و کد تخفیف سود کسب می‌کنند. درنتیجه باید خوب و بد آنها را باهم بپذیرید و سعی کنید مزایای آنها را به بیشترین‌حد ممکن برسانید و مشکلات خود را دوبرابر نکنید، چراکه در همه‌ی برنامه‌های همکاری در فروش این اتفاق می‌افتد. اما سایت‌های تخفیف گروهی ظرفیت‌های زیادی دارند و برای شما ترافیک بسیار خوبی به‌همراه می‌آورند.

 

کلمات کليدي :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *