امروزه، وفاداری مشتریان،کلید موفقیت تجاری محسوب می‌شود. با افزایش وفاداری‌ مشتریان سهم بازار و میزان سوددهی بنگاه اقتصادی بالا می‌رود.

درک بازار با برنامه‌ریزی و اتخاذ استراتژی های مناسب جهت وفادار سازی مشتریان و افزایش نرخ وفاداری آنها منافع‌ بلندمدت برای بنگاه‌های اقتصادی به وجود می‌آورد.توجه داشته باشید که بازاریابی شبکه های اجتماعی نوعی از بازاریابی است که تمرکز بر روی مخاطبان و برقراری ارتباط با آنها اولویت دارد نه بر روی فروش مستقیم محصولات و خدمات.

شرکت‌ها باید از شبکه های اجتماعی به عنوان ابزاری قدرتمند برای برقراری ارتباط با مخاطبان خوداستفاده کنند و این یعنی وفادار سازی مشتریان.

کلمات کليدي : ، ، ،

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *