۱- از اعلانات (Notification) استفاده کنید.
ببینید که سایر کاربران لینکدین در حرفه خود چه فعالیت‌هایی انجام می دهند، فعالیت‌های آن‌ها را بررسی کنید،‌ پیشرفت‌های آنان را مورد تشویق قرار دهید و محتوای تولیدی آن‌ها را دنبال کنید. این کارها می‌تواند منجر به شکل‌گیری مشتریانی جدید و خلق ارتباطی نزدیکتر با آن‌ها شود. همچنین این قابلیت راهی بسیار خوب برای تحقیق و بررسی درباره برندهای موجود در بازار شماست.

۲- با برندهاو اشخاص مرتبط ارتباط برقرار کنید.
لینکدین این امکان را فراهم می‌سازد که بتوانید کانکشن‌های سایر افراد را نیز ببینید و افرادی را که مناسب فعالیت شما هستند را شناسایی کنید. تلاش کنید شبکه‌ای از افراد مرتبط با کسب‌و‌کار و حرفه خود ایجاد کنید. بنابرین برای جستجوی افراد و کسب‌و‌کارهای مرتبط با خودتان وقت بگذارید و کاملا هدفمند این مسیر را دنبال کنید.

۳- محتوای حرفه‌ای و باارزش منتشر کنید
از محتواهای جذاب و حرفه‌ای نهایت بهره‌برداری را داشته باشید و سعی نمایید افراد را به بحث و تعامل ترغیب کنید. ای امر باعث افزایش ارتباط با افراد و افزایش ارتباطات (Connection) شما می‌شود.

۴- به میزان بازدید از پروفایلتان توجه کنید.
افرادی که از پروفایلتان بازدید می‌کنند و یا محتوای تولیدی شما را لایک می‌کنند را مورد تحلیل و ارزیابی قرار دهید. این افراد مشتریانی بالقوه برایتان هستند و احتمال بالایی دارد که این افراد با شما ارتباط برقرار کنند.

۵- مهارت‌های افراد را تایید کنید (Endorse)
ممکن است افراد زیادی مهارت‌های شما و یا برندتان را تایید (endorse) کنند. تلاش کنید که شما نیز مهارت‌های دوستان و افرادی را که می‌شناسید تایید کنید، این کار باعث تحکیم روابطتان با افراد موجود در شبکه شما می‌شود.

۶- از InMail برای برقراری ارتباط با مشتریان بالقوه استفاده کنید.
لینکدین این امکان را برای برندها فراهم نموده است با مشتریان بالقوه خود با استفاده از سیستم InMail ارتباط برقرار کنید. نسخه رایگان آن به شما امکان ارسال 3 ایمیل در ماه را می‌دهد و نسخه پولی آن نامحدود است، البته ارسال ایمیل بیشتر به کاربرانی که پروفایل آن‌ها باز است نیز وجود دارد. چیزی که این سرویس را متمایز می‌کند امکان انتخاب طبقه‌‌های مختلف برای مثال درخواست مشاوره حرفه‌ای یا درخواست برای معرفی به کاربران می‌باشد.

کلمات کليدي : ، ،

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *