با در نظر گرفتن این مسئله که در حال حاضر تعداد دستگاههای تلفن هوشمند در جهان، از جمعیت مردم کرهٔ زمین بیشتر شده است، تصور این که در برنامهریزی مربوط به بازاریابی اینترنتی جایی برای موبایل کنار نگذاریم، عملا غیرممکن است. بنا به اطلاعات منتشر شده توسط «اسمال بیز کلاب»، در یک نظرسنجی، ۵۱% مشتریان گفته بودند که ترجیح میدهند از وبسایتهایی خرید کنند که برای استفاده در موبایل بهینه شدهاند. همچنین نود درصد از جستوجوهای انجام گرفته بهوسیلهٔ موبایل نهایتا تا یک روز بعد به اقدام عملی ختم میشد. بنا به همین اطلاعات، کالابرگ/کوپنهای اختصاص یافته برای موبایل هم تا ده برابر بیشتر از کالابرگهای قدیمی بهکار گرفته شدند.
تبلیغات در موبایل فرایند خرید را برای مشتریان سادهتر میکند، بخصوص اگر تبلیغات متمرکز بر نمایش موبایل یا نزدیکترین محل فروش به مشتریها باشد و به این مراکز دسترسی داشته باشند. در پلتفرم تبلیغات آنلاین یکتانت، میتوانید کمپینهایی را محدود به نواحی جغرافیای مشخص و فقط مختص کاربران گوشیهای موبایل، یا کاربران موبایل و دسکتاپ همزمان ایجاد کنید تا این فرصت بزرگ را از دست ندهید و اثربخشی تبلیغات آنلاین خود را افزایش دهید.
دیدگاهتان را بنویسید