در اقتصاد امروز سرعت و کیفیت اطلاع رسانی یکی از مهم ترین عوامل موفقیت می باشد. و از طرفی ، در این جهان تکنولوژی و تنگاتنگ رقابتی، اطلاع رسانی سریع و با کیفیت که مخاطب ادامه...
بهتر است جهت تسریع فرآیند فروش به دنبال مشتریهای مشتاق به خرید بروید و وقت خود را با افرادی که تمایل به خرید ندارند و یا سردرگم هستند هدر ندهید. افراد یا مسائلی که ادامه...
احساسات نهتنها در ضمیر ناخودآگاه شما نقش مهمی ایفا میکند، بلکه افکار و عقایدتان را درخصوص برند، محصولات و خدمات مختلف شکل میدهد از نظر تئوری، روانشناسی ادامه...
بسیاری از افراد در سراسر جهان و به ویژه ایران علاقه زیادی به پوشیدن لباس های مارک دار هستند. کشور ترکیه در میان دیگر کشورها از حیث پوشاک دارای امتیاز ویژه ای است چرا ادامه...
هر بازدید کننده ی یک وبسایت می تواند فرصت خوبی برای تبدیل شدن به یک مشتری باشد. اگر بتوانیم آن ها را به سمت محصول و هدفی که میخواهند ببریم به جرات می توان گفت که فروش ادامه...
ارتباطات مارکتینگ (مارکام) به طرق مختلف و در نقاط تاثیرگذار برقرار می شود. شما باید پیامی متقاعدکننده تهیه کنید و آن را به تمام نقاط تاثیرگذار و هرجایی از بازار که ادامه...
روایتی داستان گونه و مستند نگاری جذاب از واقعیت های اقتصادی عصر کنونی است. جفری مور در کتاب CROSSING THE CHASM تلاش می کند تا تفاوت ها و مرزهای کارآفرینی یا عقب ماندگی را ادامه...
می دانیم وب سایت، امکان حضور هر شخص، مجموعه، شرکت و سازمان را در دنیا برای مدیران و صاحبان وب فراهم می کند و مزایایی از قبیل : 🔹در دسترس بودن ، 🔹کاهش هزینه ها ادامه...