خودتان را جای مشتریان بگذارید و به سوالات زیر پاسخ دهید که:
1-3- به چه دلیل محصولی را خریداری میکنید؟
2-3- چه عاملی باعث میشود که شما یک برند خاص را انتخاب کنید؟
آیا میتوانید با پاسخ به سوالات فوق، مسائلی را که برند شما با آن مواجه خواهد شد پیشبینی و حل کنید؟ سعی کنید دریابید که مشتریان شما مشتاق تجربه چه احساساتی هستند و بررسی کنید که چگونه میتوانید با محصول خود به آنها برای دستیابی به این احساسات کمک کنید. آیا آنها میخواهند به احساس قدرت، مسئولیتپذیری، وظیفهشناسی، هوشمندی یا منحصربهفرد بودن دست یابند؟ نام تجاری شما نیازمند کشف این احساسات با همه جزئیات آن با روشهای بازاریابی و طراحی است. این احساسات را نه تنها با کلام، بلکه با انتخاب رنگ و طراحی مناسب محصولات نیز باید مورد توجه قرار دهید.
دیدگاهتان را بنویسید