بهترین عبارات، شعار و کلید واژه‌های مرتبط با نام تجاری را انتخاب کنید که تشابه زیادی با ماموریت سازمان شما داشته باشند.

با استفاده از این روش، نام تجاری در اذهان مشتریان به‌یاد‌ماندنی‌تر می‌شود و این امکان را ایجاد می‌کند تا مشتریان بلافاصله به خاطر بیاورند و بتوانند به راحتی برای افراد دیگر تکرار کنند. از زبان برند فقط برای تبلیغات محصول استفاده نکنید، بلکه می‌توانید برای ارتباط با افراد و بحث و معرفی کار تجاری خود از آن استفاده کنید.

تا می‌توانید متن پیام خود را ساده و تاثیر‌گذار انتخاب کنید، زیرا اتخاذ این رویکرد باعث می‌شود بیشتر به یاد ماندنی شود. یک مثال خوب در این مورد شعار اپل، «متفاوت بیندیشید» بود که در سال‌های 1990 تا 2000 بسیار پر‌کاربرد و موثر واقع شد، زیرا خود را به‌عنوان یک برند هوشمند و منحصر به فرد در ذهن افراد به تصویر کشید و این مفهوم‌سازی به راحتی باعث تضعیف برندآفرینی دیگر رقبا شد. دستیابی به این موفقیت در واژه  «خلق برند ماهرانه و تاثیر‌گذار» خلاصه می‌شود.

تمام مضمون مرتبط با برند شما از جمله آنچه روی برچسب محصول، وب‌سایت و در دیگر ابزارهای تبلیغاتی نمایان می‌شود باید با استراتژی به کار گرفته شده برای سازمان مطابقتداشته باشد. برای مثال، شرکت شما می‌خواهد که در مشتریان حس اعتماد نسبت به محصولات خود ایجاد کند، به‌ طوری‌که مشتریان از آن به‌عنوان شرکتی با قدمت یاد کنند. پیشنهاد می‌شود برای این منظور در متن نام تجاری خود تا حدودی از زبان رسمی استفاده کنید زیرا در مشتری احساس اطمینان بیشتری نسبت به نام تجاری شما ایجاد خواهد کرد.

 

کلمات کليدي :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *