این گروه از نامها با واژهها بازی میکنند و با اضافهکردن پسوندها و پیشوندهای مختلف، نامی بعضا جالب تولید میکنند. این نامها جالب و مشخص هستند.
مزایا:
- این نوع از نام برند ضمن اینکه سریعا برای مخاطب قابلفهم هستند، به هویتسازی برای برند نیز خدشهای وارد نمیکنند و اجازه میدهند برندینگ با خلق نامی منحصربهفرد و خاص در مسیر قابلقبولی قرار بگیرد.
معایب:
- گاهی اوقات تغییر واژهها و بازی با آنها برای ایجاد و خلق نامی نو باعث میشود که درصد ترافیک و مشاهده و بازدید کسبوکار در سطح اینترنت با اختلال روبهرو بشود. تغییر بعضی حروف در نام برند برای ابراز خلاقیت و جذابیت نزد مخاطب ممکن است با اشتباهات تایپی و نوشتاری درهم آمیخته شود و کار را برای دسترسی به مخاطب با مشکل مواجه نماید.
اگر در انتخاب چنین نامی که در آن بازی با واژهها و حروف بهدرستی رعایت شده است، تخصص و دقت بهخرج بدهید، میتوانید نتایج خوبی دریافت کنید. مثلا فلیکر که به ارائهی تصاویر و فیلمها در سطح وب میپردازد، با استفاده از این نوع نام برند و با بازی با لغات و حروف دو واژهی فیلم و CAMERA یعنی دوربین به نام برند خوبی بدل شده است.
دیدگاهتان را بنویسید