این دسته از نام‌ها، برخلاف مورد قبلی درباره‌ی محصول و خدمات کاملا واضح توضیح می‌دهند. یعنی انتخاب نام برند به کمک واژه‌هایی ملموس و شناخته‌شده صورت می‌گیرد. مثلا شرکت بیمه عمر و… .

مزایا:

  • این نوع از نام برند، هیچ‌گونه رمزورازی درون خود پنهان نمی‌کند و به‌سادگی برای مخاطب قابل‌درک هستند. معرفی چنین نام برندی چندان سخت و پیچیده نخواهد بود.

معایب:

  • ازآنجایی‌که این نام برندها ملموس و آشنا هستند، امکان دارد که کسب‌وکار مربوط به آن نتواند هویت و ویژگی‌های خاص خود را در قالب چنین نامی به مخاطب نشان بدهد و ابراز کند. ضمن اینکه تصویرهایی که نسبت به نام آشنای برند در ذهن مخاطب وجود دارد، به‌سادگی قابل زدودن و اصلاح نیست.

کلمات کليدي :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.