بیشک همهی صاحبان کسبوکارها به دنبال راهی برای افزایش فروش با بهینه کردن فرآیند فروش هستند. بهبود فرآیند فروش رویکرد قابل اتکایی است. حتی شرکتهای بزرگ و موفقی مانند HubSpot با وجود صرف میلیونها دلار در فرآیند فروش، پیوسته به دنبال راههایی برای افزایش اثربخشی از طریق فرآیند فروش و هماهنگی با فناوریهای جدید هستند.
آنطور که مارک روبرگ (Mark Roberge) در کتابش «فرمول افزایش فروش» میگوید اثربخشی و کارایی فرآیند، فناوری و دادههای گردآوریشده عامل مهمی در موفقیت کسبوکارهاست.
تجربه نشان داده است اگر کسبوکار کوچکی هستید و روشهایی را که شرکتهای بزرگ بهکار میگیرند، در پیش نمیگیرید، به این زودیها بزرگ نخواهید شد. حتی اگر برنامهای برای رشد سریع ندارید، با بیتوجهی به بررسی و بهبود فرآیند فروش برای افزایش کارایی و اثربخشی در گذر زمان، کسبوکارتان شکست خواهد خورد.
دیدگاهتان را بنویسید