نماد سایت کلینیک مدیریت

۱۶ سوالی که برای بهبود فرآیند فروش خود حتما باید به آنها پاسخ دهید

بی‌شک همه‌ی صاحبان کسب‌وکارها به دنبال راهی برای افزایش فروش با بهینه کردن فرآیند فروش هستند. بهبود فرآیند فروش رویکرد قابل‌ اتکایی است. حتی شرکت‌های بزرگ و موفقی مانند HubSpot با وجود صرف میلیون‌ها دلار در فرآیند فروش، پیوسته به دنبال راه‌هایی برای افزایش اثربخشی از طریق فرآیند فروش و هماهنگی با فناوری‌های جدید هستند.

آن‌طور که مارک روبرگ (Mark Roberge) در کتابش «فرمول افزایش فروش» می‌گوید اثربخشی و کارایی فرآیند، فناوری و داده‌های گردآوری‌شده عامل مهمی در موفقیت کسب‌وکارهاست.

تجربه نشان داده است اگر کسب‌وکار کوچکی هستید و روش‌هایی را که شرکت‌های بزرگ به‌کار می‌گیرند، در پیش نمی‌گیرید، به این زودی‌ها بزرگ نخواهید شد. حتی اگر برنامه‌ای برای رشد سریع ندارید، با بی‌توجهی به بررسی و بهبود فرآیند فروش برای افزایش کارایی و اثربخشی در گذر زمان، کسب‌وکارتان شکست خواهد خورد.

خروج از نسخه موبایل