اگر در زمینه برنامهریزی بازاریابی قصد مطالعه کتابی دارید، کتاب برنامهریزی بازاریابی، مفاهیم، الگوها، ساختارها، استراتژیها تألیف شده توسط علیاکبر اسلام را بخوانید.
این کتاب جنبهها و ابعاد مختلف برنامهریزی بازاریابی را با ملاحظات استراتژیک و تاکتیکی (بلندمدت و کوتاهمدت) و با نگرشی علمی و کاربردی موردتوجه قرار میدهد. هدف کلی این کتاب، بیان تئوریها و آموزش نحوه بهکارگیری برنامهریزی استراتژیک و عملیاتی بازاریابی است. به عبارتی نحوه طراحی و اجرای برنامههای بازاریابی بیان میکند.
منبع : https://college.tapsell.ir/18-marketing-books/
دیدگاهتان را بنویسید