کتاب ادبیات تبلیغ نوشته رابرت دابلیو، کتاب راهنما برای نویسندگان تبلیغات است. این کتاب هم کتابی قدیمی و البته پرفروش است و برای دوستانی که می‌خواهند در زمینه کپی رایتینگ مطالعه و فعالیت داشته باشند، توصیه می‌شود. دیوید اگیلوی درباره این کتاب گفته است: “من هیچ نویسنده تبلیغاتی را سراغ ندارم که با خواندن این کتاب پیشرفتی در کارش حاصل نشود، ازجمله خود من.”

این کتاب برای افرادی که به‌تازگی شروع به فعالیت کرده‌اند، یک راهنمای جامع است و همچنین برای حرفه‌ای‌های صنعت تبلیغات مرجعی ارزشمند است.

منبع : https://college.tapsell.ir/

 

کلمات کليدي :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *