اين كتاب روش، طرز فكر و شواهدي را جهت ايجاد يك نقشه راه براي فعالان در كسب و كارهاي متوسط به منظور توسعه و به اجرا گذاشتن تبليغ‌هاي خود در جوامع آنلاين و آفلاين فراهم مي‌آورد. مدل پنج خاستگاه، پنج قانون برندينگ اساسي را بيان مي‌كند كه بر ترفيع برند شما تمركز دارند و باعث مي‌شوند زماني كه شما در حال تمركز بر جامعه مورد نظر و گروهي از مشتريان اختصاصي و ديگر ذي نفعان هستيد، كنترل به دست مشتريان برگردد.

منبع : http://www.jeihoon.net

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *