در انتخاب ابعاد پوستر، لزوما پوستر بزرگتر، پوستر بهتری برای تبلیغات نیست. گاهی سعی می‌کنید بزرگترین پوستر ممکن را تهیه کنید، ولی همین مسئله به شما ضربه می‌زند. پوسترهای بزرگ علاوه‌بر اینکه هزینه‌ی زیادی برای‌تان دارد، قابل استفاده برای جاهای کوچک نیست و موجب سردرگم‌شدن و ایجاد حس ناخوشایند در مخاطبان می‌شود.

 

در این صورت خوانندگان برای خواندن تمام بخش‌های پوستر، اشتیاق خود را از دست می‌دهند به‌خصوص اگر پوستر خیلی بلند باشد. برای پوسترهایی که در فضای داخلی نصب می‌شوند، ابعاد کوچک‌تر را انتخاب کنید و برای پوسترهای فضای باز، مثل تبلیغات روی ساختمان‌ها یا بیلبوردها، ابعاد بزرگتر را انتخاب کنید.

کلمات کليدي :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *