استفاده از تصاویر زیاد، مخاطب را سردرگم می‌کند. یک یا دو عکس که واقعا پیام مورد نظر شما را منتقل می‌کند، انتخاب کنید و آنها را در مرکز پوستر قرار دهید. سپس کلمات اطراف تصویر را مشخص کنید و دقت کنید که این نوشته، جایی از تبلیغ را که می‌خواهید مورد توجه مخاطب قرار بگیرد، کاملا نپوشاند.

 

 

همیشه از تصاویری با رزولوشن و کیفیت بالا استفاده کنید. تصاویر با رزولوشن پایین ممکن است در کامپیوتر، عادی به نظر برسند ولی بعد از چاپ، تار می‌شوند یا پیکسل‌های آنها نمایان می‌شود.

کلمات کليدي :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *