چنانچه برای یک سازمان خاص و یا برای یک شرکت تبلیغ می‌کنید باید یک لوگو هم طراحی کنید؛ لوگویی که قبلا شبیه آن متعلق به شرکتی نباشد و طراحی خاص و منحصربه‌فردی داشته باشد که فقط شرکت و کسب‌وکار شما را به‌یاد مشتریان بیاورد. این کار دو مزیت فوق‌العاده دارد؛ نه تنها توجه مشتریان را جلب می‌کند، بلکه به شما کمک می‌کند تا علامت تجاری متمایز خود را در بازار داشته باشید.

 

 

اگر تبلیغات شما منجر به موفقیت‌تان شود، برای تبلیغات آتی فقط می‌توانید از لوگوی خود در طراحی پوستر استفاده کنید. چون مخاطبان شما از قبل با این نماد که فقط مختص شما است، آشنایی دارند و می‌دانند که چه چیزی را تبلیغ می‌کنید. برای مثال کوکاکولا یکی از موفق‌ترین نمونه‌های طراحی لوگو است.

 

کلمات کليدي :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *