•    تهیه نقشه راهبردی و  ارائه طرح؛

•    جدول زمانبندی تغییرات؛
•    آزمایش قبل از انجام تغییرات کلی؛
•    انجام فرآیند تغییر سازمانی؛
•    نظارت بر فرآیند تغییر جهت بررسی عدم انحراف از اهداف.

باید توجه داشت که در تمامی این مراحل انسان مهمترین نقش را ایفا می کند. زیرا  در وحله ی اول نیروی کار در مقابل تغییرات سازمانی از خود واکنش نشان می دهد.

 

کلمات کليدي :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.