نکته‌ ۱:

معمولا تحقیق ارج‌گذار با استفاده از چهار D توضیح داده می‌شود: کشف (Discovery)، رؤیاپردازی (Dream)، طراحی و به ثمر رساندن (Delivey and Design) و تقدیر (Destiny).

نکته‌ی ۲:

قدرت واقعی این تکنیک از گام‌های ۱ و ۲ ناشی می‌شود. گام‌های ۳ تا ۵ فقط گام‌های پیاده‌سازی استاندارد هستند. اگر رویکرد مورد علاقه‌ی خود را برای پیاده‌سازی دارید، از آن استفاده کنید.

 

کلمات کليدي :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *