در این مرحله شما و تیم‌تان درباره‌ی اینکه چه چیزی اتفاق خواهد افتاد رؤیاپردازی کنید. به این فکر کنید که چگونه می‌توانید عوامل مثبتی را که در مرحله‌ی کشف مشخص کردید، به دست آورید و آنها را برای ساختن قدرت واقعی تقویت کنید.

ممکن است راهی که پیشِ رو دارید با توجه به نتایج مرحله‌ی کشف، آشکار باشد. اگر چنین نیست، رویکردی مفید این است که گروه‌های مختلفی از ذی‌نفعان را گردهم آورید و با استفاده از طوفان فکری ایده‌های خلاقانه و نوآورانه‌ای را برای کارهایی که تیم یا شرکت می‌تواند انجام دهد، ایجاد کنید.

در مثال ما شما ممکن است که بخواهید تا نکات خوبی را که هر شخص درباره‌ی سازمان دوست دارد، بسازید و بهبود بخشید و از آن به‌عنوان یک پیام قوی برای جذب نامزدهای احتمالی در فرآیند استخدام، استفاده کنید. همچنین ممکن است که عواملی را که کار نمی‌کنند متوقف کنید و از پول ذخیره‌شده برای تقویت عواملی که کار می‌کنند استفاده کنید.

زمانی که درمورد رؤیا یا تصورتان به توافق رسیدید، می‌توانید آن را به مرحله‌ی طراحی ببرید.

 

کلمات کليدي :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *