تعدادی از سرمایه‌گذاران به سرمایه‌گذاری ارزشی اعتقاد و علاقه دارند. این دسته از افراد در بازار سهام به‌دنبال سهامی می‌گردند که کمتر از ارزش واقعی قیمت‌گذاری شده است و دیگران از این موضوع غافل مانده‌اند.

در حقیقت، این‌ دسته از افراد نوعی سرمایه‌گذاری محافظه‌کارانه و بلندمدت صورت می‌دهند و برخلاف عموم که در بخش‌های رو به رشد سرمایه‌گذاری می‌کنند، سرمایه‌گذاری ارزشی را برمی‌گزینند. معمولا انتخاب با فرد سرمایه‌گذار است.

برخی از سهامداران ترجیح می‌دهند تا در زمینه‌ی فناوری سرمایه‌گذاری کنند و برخی دیگر سهام اَبَرشرکت‌ها را انتخاب می‌کنند. آنچه مهم است، شناخت سلیقه و توانایی خود در زمینه‌ی سرمایه‌گذاری است. باید خود را خوب بشناسید و مسیرتان را مشخص کنید.

برخی از سرمایه‌گذاران نیز مایل به سرمایه‌گذاری در بخش‌هایی نوپا با ظرفیت رشد بالا هستند. در هر حال، انتخاب شما هرچه که باشد، زمانی موفق خواهید بود که استراتژی خود را در سرمایه‌گذاری مشخص کنید، در آن خبره بشوید و به آن وفادار بمانید.

اگر نقاط قوت‌تان را بشناسید و سعی بر رشد آنها داشته باشید، امکان رضایت و موفقیت شما بالاتر می‌رود. اگر ندانید که در اجرای چه استراتژی‌هایی موفق خواهید بود، موفقیت دندان‌گیری عایدتان نخواهد شد و نتیجه‌ی کار چیزی جز فرسودگی شغلی و نارضایتی نمی‌شود.

 

کلمات کليدي :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *