در سال ۲۰۱۹، یک شرکت تحقیقاتی نتایج بسیار مهمی را منتشر کرد. بر اساس یافتههای آنها، ۸۰ درصد مشتریان پیش از استفاده از خدمات یا محصولات یک شرکت، باید به آن اعتماد کافی داشته باشند.
بهترین روش برای جلب این اعتماد، شفافیت است. کسبوکارهایی که اهداف، ارزشها، سهامداران و صورتهای مالی و مالیاتی خود را مخفی میکنند، نمیتوانند اعتماد مشتریان را جذب کنند. ترتیبی بدهید تا بهطور مرتب، اوضاع و احوال شرکت و کسبوکارتان را به گوش مشتریان برسانید. در مواجهه با بحرانها، صادقانه و شفاف عمل کنید. مسئولیت اشتباهاتتان را بپذیرید و درصدد جبران آنها برآیید.
جمعبندی
هر تجارتی بر اساس ارتباط و اعتماد استوار است. قاعده سادهای دارد: اگر برای مشتریان خود احترام و ارزش قائل شوید، آنها هم در واکنش به شما همین کار را خواهند کرد. ایجاد یک رابطه پایدار نقش بسیار مهمی در موفقیت کسب و کار شما دارد.
برگرفته از : سایت چطور دات کام
دیدگاهتان را بنویسید