سرفصل مطالب کتاب بازاریابی داده محور

  • قسمت اول، ملزومات
  • فصل اول: مجزا کردن بازاریابی
  • فصل دوم: از کجا شروع کنید؟ غلبه بر پنج مانع بازاریابی داده محور
  • فصل سوم: ۱۰ معیار بازاریابی کلاسیک
  • فصل چهارم: ۵ معیار غیرمالی حیاتی
  • فصل پنجم: بازگشت سرمایه گذاری (ROI) را به من نشان بده
  • فصل ششم: همه مشتریان مثل هم نیستند
  • فصل هفتم: از کلیک تا ارزش با معیارهای بازاریابی اینترنتی
  • فصل هشتم: بازاریابی چالاک (Agile Marketing)
  • فصل نهم: وای! این محصول دقیقا همان چیزی است که من نیاز داشتم
  • فصل دهم: قصد به دست آوردن چه چیزی را داریم؟ زیر ساخت های لازم برای بازاریابی داده محور
  • فصل یازدهم: بودجه ها، فناوری و فرآیندهای اصلی بازاریابی – تفاوت کلیدی بین پیشگامان و مشتریان نسل دو و سه

این کتاب توسط دکتر احمد روستا ترجمه شده و انتشارات سیته آن را چاپ کرده است. برای تهیه کتاب می‌توانید به سایت این انتشارات مراجعه نمایید.

منبع : https://learn-marketing.org/

کلمات کليدي :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *