آرون میگوید هدف این بازاریابی برقراری رابطه با شریک و مخاطب او پیش از شروع عرضه محصول یا خدمت به آنهاست. این کار نیازمند تلاش فراوانی خواهد بود اما بسیار ارزشمند است. او میگوید: «پیروی از شرکا در زمانی که شما پیش از آن، چیزی به فروش نرساندهاید شبیه این است که با شخصی در یک کنفرانس آشنا میشوید که ناگهان از شما برای خیریه طلب پول میکند. نیت و قصد او خیلی خوب است اما شما تازه با او آشنا شدهاید و او هنوز اعتماد شما را جلب نکرده است.» رویکرد مشارکت به نظر آسانتر میآید چون شما میتوانید از روابط موجود او با مخاطبش سود ببرید.
اما برداشت اولیه از شما نباید به شکل یک معامله باشد. شما در ابتدا باید رابطه برقرار کنید. به خصوص اگر به فکر ساخت یک برند هستید.»
دیدگاهتان را بنویسید