کالای شما قاعدتا فایدهای به مخاطب میرساند. برای مثال، راحتی او را بیشتر میکند، خدمات را سریعتر میکند، هزینهها را پایین میآورد و غیره. بنابراین خیلی مهم است که بتوانید فایدهای را که به مخاطب میرسانید، در قالب جملات ساده و قابلفهم به او منتقل کنید. برخی کارشناسان بر این باورند کمپین تبلیغاتی خوب کمپینی است که متمرکز، ساده و شفاف باشد و در ذهن مخاطب رسوخ کند. فرقی نمیکند ابزار تبلیغاتی چه باشد، مهم این است که بتوانید از روشی خندهدار، احساسی یا … پیام خود را کاملا واضح به مخاطب برسانید.


دیدگاهتان را بنویسید