اگر نمیخواهید که تبلیغتان فقط برای برند سازی استفاده شود، باید مشتری را به عمل دعوت کنید. زمانی که برای اولین بار محصول یا خدماتتان را به مشتریها معرفی میکنید، باید از آنها بخواهید از شما خرید کنند. پپسی ونایکی مثالهایی از شرکتهایی هستند که میلیونها دلار صرف تبلیغات برندسازی میکنند. اما شما بهاندازهی آنها ثروتمند نیستید و به فروش محصولا ت تان از طریق تبلیغات نیاز دارید.
دعوت به عمل به این معنی است که از مشتریها بخواهید محصول یا خدمات شما را بخرند یا کاری انجام بدهند. در پایان تبلیغ حتما دعوت به عمل را قرار بدهید و بدون آن تبلیغ را به پایان نرسانید. برای مثال ممکن است به مشتریهایتان بگویید همین امروز به وبسایت شما بروند و اطلاعاتی از جمله شماره تماس، محل فروشگاه و … را دریافت کنند.
دیدگاهتان را بنویسید