فرض کنید که یک بسته‌ی ۳۰ تایی تبلیغ خریداری کرده‌اید. ممکن است وسوسه شوید که چند ثانیه به تبلیغ‌تان اضافه کنید، اما چنین چیزی ممکن نیست. تبلیغ شما باید درست به‌موقع به اتمام برسد. اگر از زمانی که برای‌تان درنظر گرفته شده است فراتر بروید، مهم‌ترین بخش تبلیغ یعنی «دعوت به عمل» را از دست می‌دهید چرا که اضافه‌ی تبلیغ شما از انتهای آن حذف می‌شود.

 

کلمات کليدي :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *