شما باید برای استراتژی کلی کسب‌وکار خود برنامه‌ریزی مشخصی داشته باشید (و نیز برای هر کمپینی که قصد راه‌اندازی‌اش را دارید). پیام‌رسانی و زبان به‌کارگرفته شده در طول فعالیت‌ها باید کاملا یک‌دست باشد و هنگام راه‌اندازی کمپین، بازارهای محلی هم باید مد نظر قرار بگیرند؛ با در نظر داشتن این نکات می‌توان تأثیر به مراتب بهتری بر روی مخاطبان گذاشت.

برای درک بهتر موضوع مثالی از چگونگی تبلیغات رستوران زنجیره‌ای «Cheeseboy» عنوان خواهد شد؛ رستورانی که مسئولان آن درک بسیار خوبی از اهمیت تبلیغات محلی داشتند. آن‌ها برای جذب مشتریان به دومین مراسم سالگرد تأسیس‌شان اقدام به راه‌اندازی کمپین‌های تبلیغاتی اینترنتی در شش شعبهٔ خود در نیوانگلند کردند و با استفاده از ارسال تبلیغات بر اساس کد پستی افراد ساکن در محل هر شعبه، مشتری‌ها را از نزدیک‌ترین محل برگزاری مراسم‌شان آگاه کردند.

درآمد چیزبوی از تمامی مشتریانی که در مراسم حضور پیدا کردند در مقایسه با هزینه‌ای که صرف تبلیغات شد، بیشتر بود. همچنین آن‌ها در این مراسم نمونه‌ای مجانی از یکی از محصولات خود را برای مشتریان در نظر گرفتند؛ با این کار توانستند علاوه بر کمک به شناخته شدن بیشتر برندشان، وفاداری مشتریان خود را هم افزایش بدهند.

 

کلمات کليدي :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *