کتاب مدیریت بازاریابی نوین ، بیشتر یک راهنمای جامع، برای حال و آینده بازاریابی است. در ابتدای کتاب تاریخچه مبسوطی از بازاریابی ارائه شده است.

امروزه مفاهیم بازاریابی در جهان کسب و کار، جایگاه خاصی دارد. برای تعریف و شناخت بازارها، بازاریاب ها و مدیران بازاریابی باید راه های موثر و مفید برای شناخت و تشخیص هر یک از بخش های بازار که مشتری هایی را به خود اختصاص داده اند و شیوه برقراری ارتباط موفق با آنها را بشناسند و ارزیابی کنند.

در زمینه بازاریابی و مدیریت بازارها، اعتقاد ما این است که با وجود رشد فزاینده ای که در خصوص مفاهیم و موضوعات این رشته در سال های اخیر در سطح جهان حاصل شده ولی متاسفانه چه به لحاظ نظری و چه لحاظ کاربردی و عملی استقبال و استفاده وافی و کافی از این مفاهیم در کشور ما به عمل نیامده است.

باید به خاطر داشته باشیم که برای داشتن روحیه انتقادی و دانش آفرین در هر رشته علمی، نیاز به کسب دیدگاه های متفاوت در آن حوزه،اجتناب ناپذیر می باشد.

کتاب مدیریت بازاریابی نوین یکی از جامع ترین و کاربردی ترین کتاب های موجود در دنیا در حوزه بازاریابی و مدیریت بازار می باشد. با هدف مسلح کردن دانش پژوهان، استادان و دست اندرکاران این حوزه به ابزار مناسب، برای رویارویی با محیط متلاطم و آشوبناک بازارها و ارائه رویکردها و مفاهیم بازاریابی از زاویه ای متفاوت، ترجمه گردید.

فهرست کتاب کتاب مدیریت بازاریابی نوین :

بخش اول – طراحی استراتژی های بازاریابی مشتری گرا

  • فصل اول – بازاریابی: هنر و دانش خشنود سازی مشتریان
  • فصل دوم – برنامه ریزی استراتژیک در بازاریابی نوین
  • فصل سوم – محیط، هنجارهای اخلاقی و مسئولیت اجتماعی بازاریابی
  • فصل چهارم – کسب و کار الکترونیکی: مدیریت تجربه مشتری

بخش دوم – درک خریدار و بازار

  • فصل پنجم – رفتار مصرف کننده
  • فصل ششم – بازاریابی بنگاه به بنگاه (B2B)
  • فصل هفتم – بازاریابی جهانی

بخش سوم – انتخاب بازار هدف

  • فصل هشتم – تحقیقات بازاریابی و پیش بینی فروش
  • فصل نهم – بخش بندی، هدف گذاری و موقعیت یابی بازار
  • فصل دهم – بازاریابی رابطه مند و مدیریت ارتباط با مشتری

بخش چهارم – تصمیمات مربوط به محصولات

  • فصل یازدهم – استراتژی های محصولات و خدمات
  • فصل دوازدهم – توسعه و مدیریت برند و دسته بندی محصولات

بخش پنجم – تصمیمات توزیع

  • فصل سیزدهم – کانال های بازاریابی و مدیریت زنجیره تامین
  • فصل چهاردهم – خرده فروشان، عمده فروشان و بازاریابان مستقیم

بخش ششم – تصمیمات ترفیع

  • فصل پانزدهم – ارتباطات یکپارچه بازاریابی
  • فصل شانزدهم – تبلیغات و روابط عمومی
  • فصل هفدهم – فروش شخصی و پیشبرد فروش

بخش هفتم – تصمیمات قیمت گذاری

  • فصل هجدهم – مفاهیم قیمت گذاری
  • فصل نوزدهم – استراتژی های قیمت گذاری

پیوست ها

  • پیوست 1 – مسیر شغلی شما در بازاریابی
  • پیوست 2 – توسعه ی یک طرح بازاریابی موثر
  • پیوست 3 – تجزیه و تحلیل مالی در بازاریابی

منبع : https://www.iranbook-shop.com/

 

کلمات کليدي :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *