برنامهٔ کمپین بازاریابی باید برای به حداکثر رساندن دسترسی به کمپین‌های اینترنتی و پیدا کردن مشتری‌های جدید مورد استفاده قرار بگیرد. سازمان‌های بزرگ‌تر از کمپین‌های حفظ مشتری استفاده می‌کنند. پیش از آنکه کار طراحی و به‌راه‌اندازی کمپین آغاز شود، باید هدف آن مشخص شده باشد. ازجمله مهمترین اهدافی که در کمپین‌ها دنبال می‌شود می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • معرفی بهتر و بیشتر برند و افزایش محبوبیت آن در میان مخاطبان؛
  • معرفی محصول جدید؛
  • ارائهٔ محتوا به‌منظور شروع فعالیت‌های بازاریابی محتوای مرتبط با افزایش مشتری‌های راغب؛
  • افزایش فروش محصولات حال حاضر شرکت‌ها؛
  • کمپین‌های تبلیغاتی‌ای که هدف از آن‌ها افزایش فروش، با پیشنهاد تخفیف‌های فصلی است.

تنها پس از تعریف کردن هدف کمپین است که چگونگی استفاده از برنامه مشخص می‌شود و نیز این مسئله که کدام کانال‌های ارتباطی بازاریابی برای محقق کردن هدف مؤثرتر خواهند بود.

 

کلمات کليدي :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *