شناخت بازار یکی از حیاتی‌ترین مواردی است که در روش‌های مختلف تبلیغات، باید مدنظر قرار دهید. در این مورد، شناخت بازار مشخص می‌کند که پوسترهای آماده شده را کجا باید نصب کنید و چه لغاتی را برای بیان هدف خود به کار ببرید. برای مثال اگر می‌خواهید خدمات نمونه‌خوانی را برای فارغ‌التحصیلان رشته‌ی خاص تبلیغ کنید، استفاده از کلماتی مثل «تز» توجه آنها را بیشتر از کلمه‌ی «مقاله» جلب می‌کند.

 

 

ابتدا تصمیم بگیرید که محدوده‌ی جغرافیایی مورد نظر شما برای تبلیغات کجاست؟ سپس استراتژی مناسب را برای انتخاب کلمات، تصاویر و طراحی پوستر به‌کار بگیرید. باید آنها را به‌نحوی انتخاب کنید که مناسب مخاطب مورد نظرتان باشد و توجه آنها را جلب کند.

کلمات کليدي :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *